Nasza praca jest dla nas służbą społeczeństwu i przyrodzie. Służba to słowo, które od samego początku towarzyszy działalności jastrzębskich wodociągów. Nie jest to łatwe zadanie, gdyż wymaga ogromnej uważności, szacunku dla siebie i drugiego człowieka. Codzienność każdego z nas obfituje w troski, stres, a załatwianie spraw w instytucjach wszelkiego rodzaju gasi uśmiech na naszych twarzach. Będąc niejednokrotnie, również klientem, rozumiemy ten stan, dlatego staramy się, aby pobyt w naszym Biurze Obsługi Klienta (BOK) był czasem, gdzie w miłej atmosferze załatwcie Państwo swoje sprawy. W miarę naszych możliwości staramy się, aby kontakt z naszym przedsiębiorstwem był transparentny i przyjazny. 

 

Rodzina

 

Od wielu lat rozwijamy również Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBOK). Wsłuchujemy się w potrzeby naszych mieszkańców wprowadzając udogodnienia, które pozwolą łatwo i szybko załatwić sprawy w naszej firmie. Uważamy, że czas spędzony w gronie rodzinnym, na łonie natury wniesie w nasze życie o wiele więcej radości i zdrowia. Dlatego tez jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i propozycje zmian, które pomogą nam wspólnie tworzyć nasza platformę współpracy, minimalizując czas na załatwianie spraw wynikających z obowiązującego prawa i naszych potrzeb. 

Twórz z nami swoja rzeczywistość. Podziel się z nami swoimi uwagami, pomysłami.

 

Spacer po lesie